צילומי משפחה בשקיעה

את משפחה בן נון עם שני התאומים המקסימים שלהם אופיר ויואב, צילמתי ממש בתחילת דרכי המקצועית.
חשבתי לעצמי איך משלבים צילומי משפחה לצד הנצחת הקשר המיוחד בין הילדודס. בראש שלי, התכנון היה להעסיק אותם וכמה שיותר, בכל זאת מגיעה מתחום הדרכת הילדים ועל כן העמסתי ארגז ענק עם שלל אקססוריז שמצטלמים נפלא וקבעתי איתם להיפגש לקראת השקיעה. כולנו נרגשים יצאנו לדרך…

אגלה לכם סוד, זה הרגע שממנו חושש כל צלם. האם יהיה חיבור בינינו? האם הילדים ישתפו פעולה? האם אספיק לצלם את כל מה שתיכננתי לפני שהשמש תשקע? האם נשרוד את הלחות / היתושים שעלולים להופיע בערבי הקיץ?
ועוד כהנה וכהנה שאלות מטרידות.

לשמחתי, גיליתי משפחה מקסימה. הילדים הגיעו בציפייה לכייף וזה בדיוק מה שעשינו!!!! החיבור הטבעי ביניהם היה כל כך חזק שברגע האמת החלטתי לצמצם את השימוש בכל השלטים, הדיגלונים והמשחקים שהבאתי איתי. כאן זה הרגיש מיותר. החיבור לטבע, לחול, למים, הוציא מהם בדיוק את מה שקיוויתי, מלא חיוכים של אושר וכל מה שהיה נחוץ הוא רק להמתין לשקיעה המדהימה שנתנה את הגוונים הפסטלים הקסומים ויצרה לנו השתקפויות מדהימות שהקפיצו את הסשן הזה לרמה אחרת לחלוטין.

הצצה לסשן של משפחת בן נון
בעקבות הצילומים האלה גם אצלי נפלו כמה תובנות:
הראשונה, הרצון העז להתמסר לתאורה הטבעית והמחמיאה והאמת שמאז ועד היום הפלאש נשאר בארון ורוב הצילומים שלי מתקיימים בשעת הגולדן אוור (Golden hour), כשעה לפני השקיעה או לאמיצים מבינכם בזריחה.
השנייה, להוציא כמה שיותר משפחות לחיק הטבע. בטבע יש קסם, אנרגיה מופלאה, עולם שלם שמחכה להתגלות וכל פעם מחדש אני רואה את זה על פני המצולמים.
והשלישית, תמיד תמיד להצטייד באלתוש!!!!

מהחוויה שלהם:

"אולה יקרה, כל מה שאני אגיד עכשיו לא יתאר את ההתפעלות מהתמונות שלך! הכל ישמע חיוור ולא מספק ללב שלי שמתפוצץ עכשיו ממנת דבש ואושר ואור. אולה, את פשוט מוכשרת בצורה מטורפת, את נעימה ומקסימה ומגיע לך פשוט להמשיך ולעשות עוד מלא מלא מזה. מאחלת לכל משפחה חוויה ומזכרת כזאת מושלמת! תודה תודה תודה ועוד מליוני תודות!!!!! הילדים לא מפסיקים לדבר על הטיול עם אולה. אז רק רצינו להגיד לך תודה ושנהננו ממך ומכל שניה…כי הדרך לא פחות חשובה מהתוצאה!"

משפחת בן נון

סיפורי לקוחות נוספים

סיפורי לקוחות

הודיה חוגגת בת מצווה

אמא של הודיה יצרה איתי קשר בטלפון, הן אהבו את העבודות שלי והחליטו לסגור איתי את צילומי בוק בת המצווה של הודיה. מיד עלתה השאלה

להמשך קריאה »
סיפורי לקוחות

עדן חוגגת בת מצווה

איזה גיל יפה זה גיל בת המצווה, זה אחד הסשנים האהובים עליי!האנרגיות, הצחוק והכיף תמיד הופכים את הצילומים לחוויה בלתי נשכחת. אמא של עדן מראש

להמשך קריאה »

רוצים גם סשן צילום מיוחד?

אתם מוזמנים לראות בתפריט את חבילות הצילום המגוונות שאני מציעה!
ראיתם מספיק? רוצים לדבר ישירות?
תשאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם עם פרטים נוספים.

Scroll to Top