הודיה חוגגת בת מצווה

אמא של הודיה יצרה איתי קשר בטלפון, הן אהבו את העבודות שלי והחליטו לסגור איתי את צילומי בוק בת המצווה של הודיה. מיד עלתה השאלה כמה זמן זה לוקח? וכשעניתי, הגיעה גם השאלה האם שלוש שעות זה לא יותר מידי אינטנסיבי עבור הילדה?

אז נכון, קרוב לוודאי שתסיימי את היום הזה עייפה, אבל אני יודעת שמי שמגיעה אלי להצטלם חולמת על הבוק הזה כבר הרבה זמן. אני יודעת שיש לך בראש רגעים מדהימים שאת רוצה לתעד ולי כצלמת חשוב לאפשר לך להיות בדיוק מי שאת!

אולי את רוצה להצטלם כשאת רוכבת על סוסים או רצה יחפה על קו המים עם הכלב האהוב שלך. אולי את בכלל חולמת להפוך לפיה? או רקדנית? ואולי את ספורטאית שרוצה לתעד את כישורי הכדורסל שלה?
בשביל ללכוד את הרגעים האלה בדרך האותנטית ביותר נדרש מרחב, נדרש אמון, נדרש זמן בשביל שתרגישי הכי משוחררת, בשביל שהחיוכים יהיו מהבטן על אמת ולא ממבוכה, בשביל שתוכלי להיות פשוט את. לכן הסשן האהוב עליי ביותר הוא הבוק המשולב ולכן הוא גם הארוך ביותר.
צילומים גם בסטודיו שם נתמקד בתמונות התקריב שלך, עם מגוון אקססוריז שהופכים את החוויה לכיפית וייחודית. שרשראות, שמלות, כובעים, צעיפים, שלטים מגניבים, זרים לראש שמאפשרים להשתעשע ולחגוג את מי שאת באמת וגם בטבע שמאפשר אינספור זוויות צילום ותמיד מקנה תחושה של חופש.
והתוצאות שוות את הכל! יהיה לך בוק מגוון עם כל מה שאת אוהבת וכל מה שחלמת עליו! (כמובן בגבולות ההגיון 🙂 )

ובחזרה להודיה, היה לנו מפגש מדהים!
איזו ילדה!!! איזו אימא!!! כמה כיף היה לנו!!!
כולנו התגייסנו במיטבנו לטובת הצילומים וכך זה הרגיש, כשנהנים הזמן פשוט טס, השעות חלפו להן במהרה, ההתרגשות נשארה באוויר  והתוצאות פשוט – וואו!

צילומי סטודיו – מהבוק של הודיה | סטודיו קמומיל
הצצה קטנה לסשן צילומי החוץ:

צילומי חוץ – מהבוק של הודיה | סטודיו קמומיל

סיפורי לקוחות נוספים

סיפורי לקוחות

צילומי משפחה בשקיעה

את משפחה בן נון עם שני התאומים המקסימים שלהם אופיר ויואב, צילמתי ממש בתחילת דרכי המקצועית. חשבתי לעצמי איך משלבים צילומי משפחה לצד הנצחת הקשר

להמשך קריאה »
סיפורי לקוחות

עדן חוגגת בת מצווה

איזה גיל יפה זה גיל בת המצווה, זה אחד הסשנים האהובים עליי!האנרגיות, הצחוק והכיף תמיד הופכים את הצילומים לחוויה בלתי נשכחת. אמא של עדן מראש

להמשך קריאה »

רוצים גם סשן צילום מיוחד?

אתם מוזמנים לראות בתפריט את חבילות הצילום המגוונות שאני מציעה!
ראיתם מספיק? רוצים לדבר ישירות?
תשאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם עם פרטים נוספים.

Scroll to Top